Сторінки

пʼятниця, 3 квітня 2020 р.




Рефлексія на заняттях з англійської мови
Hifriend!

Як дізнатися, що заняття пройшло успішно? Як зрозуміти, чи досягли ви основної мети заняття як педагог? Як вияснити, що саме у вихованців відклалося в голові?

Саме у цьому нам, педагогам, допомагає рефлексія.

Рефлексія – метод самоаналізу знань та вчинків. Вона є хорошим педагогічним інструментом і може використовуватися на будь-якому етапі заняття,  але найчастіше застосування рефлексії припадає на кінець заняття.

Вона дає змогу робити самоаналіз та розвивати критичне мислення.

Отож, розглянемо три моїх улюблених види рефлексії!

1. «Мапа тіла»
В кінці заняття учням пропонується відповісти на 4 питання:
     1. Що змусило задуматись? 
     2. Що хочеться взяти з собою? 
     3. До чого б не хотілось повернутись? 
     4. Що найбільше розважило (сподобалось)?






2. «Океан успіху»
Пройдіться з учнями по основним питанням для розуміння вихованцями як досягти успіху в даній темі.








3. «SMS другу»
Запропонуйте дітям написати sms-повідомлення своєму другу про те, як пройшло заняття.
Варіанти повідомлень: I liked the lesson. I had some problems. I didn`t have problems. It was easy. It was hard for me.


Загалом видів рефлексії є безліч. Головне зрозуміти її важливість присутності на КОЖНОМУ  вашому занятті чи уроці!

      Бажаю успіхів та натхнення!

Автор статті: Назаришина Аліна


Немає коментарів:

Дописати коментар

ПЕДАГОГІЧНИЙ ГЛОСАРІЙ "СКАРБНИЦЯ МЕТОДИСТА": БРЕНДАЙДЕНТИКА

  БРЕНДАЙДЕНТИКА Будь-яка середньостатистична людина без проблем зорієнтується де термінал «Привату» у торговому центрі, лише здалеку поба...