Рефлексія на
заняттях з англійської мови
Hi, friend!
Як дізнатися, що заняття пройшло успішно? Як зрозуміти,
чи досягли ви основної мети заняття як педагог? Як вияснити, що саме у
вихованців відклалося в голові?
Саме у цьому нам, педагогам, допомагає рефлексія.
Рефлексія – метод самоаналізу знань та вчинків. Вона є
хорошим педагогічним інструментом і може використовуватися на будь-якому етапі
заняття, але найчастіше застосування рефлексії припадає на кінець
заняття.
Вона дає змогу робити самоаналіз та розвивати критичне
мислення.
Отож, розглянемо три моїх улюблених види рефлексії!
1. «Мапа тіла»
В кінці заняття учням пропонується відповісти на 4
питання:
1. Що змусило задуматись?
2. Що хочеться взяти з собою?
3. До чого б не хотілось
повернутись?
4. Що найбільше розважило
(сподобалось)?
2. «Океан успіху»
Пройдіться з учнями по основним питанням для розуміння
вихованцями як досягти успіху в даній темі.
3. «SMS другу»
Запропонуйте дітям написати sms-повідомлення своєму другу про те, як пройшло заняття.
Варіанти повідомлень: I liked the lesson. I had some problems. I didn`t have problems. It was
easy. It was hard for me.
Загалом видів рефлексії є безліч. Головне зрозуміти її
важливість присутності на КОЖНОМУ вашому занятті чи уроці!
Бажаю успіхів та натхнення!
Автор статті:
Назаришина Аліна
Немає коментарів:
Дописати коментар