Сторінки

понеділок, 4 травня 2020 р.

Як підписати листівку до Дня матері?



Як підписати листівку до Дня матері?

Вже зовсім скоро до нас прийде найтепліше свято весни – День матері!
І, звісно, жодна матуся не залишиться без подарунку. А найкращий подарунок – це той, що зроблений власними руками!
Тому пропоную перелік фраз, якими можна з любов’ю підписати власноруч зроблену листівку англійською мовою.


You`re the most special woman in my heart now and forever.
Ти – найособливіша жінка в моєму серці зараз і назавжди.

Wish you all the love, health and happiness that you so deserve.
Бажаю тобі любові, здоров’я та щастя, яких ти так заслуговуєш.

Thank you for giving me life.
Дякую, що подарувала мені життя.

Thanks for all you do! Know that I love you so much.
Дякую за все, що ти робиш! Знай, що я люблю тебе так сильно!

Everything I needed to know, I learned from you.
Все, що мені потрібно було знати, я дізнався від тебе.

You are an angel that makes everything more beautiful.
Ти – ангел, що робить все красивішим.

You are the best flower in the world.
Ти – найкраща квітка в світі.


Your love is like a rainbow that brings color into my world.
Твоя любов, як веселка, яка привносить колір у мій світ.

You really are the best! Sending all my hugs and kisses.
Ти дійсно найкраща! Надсилаю всі мої обійми та поцілунки.

I`m forever grateful that you`re my mom!
Я вічно вдячний, що ти – моя мама!

Thank you mom for all your love!
Дякую тобі, мамо, за всю твою любов!

I`m so proud to be your kid.
Я так пишаюсь бути твоєю дитиною.

You are my mom, my friend, my angel!
Ти – моя мама, мій друг, мій ангел!

Your hugs are the warmest place.
Твої обійми – найтепліше місце.

Thanks for making home the happiest place to be.
Дякую, що робиш дім найщасливішим місцем.


Happy Mother`s Day to all the mothers of the world!
З Днем матері всіх мам світу!

Автор статті: Назаришина Аліна

Немає коментарів:

Дописати коментар

БЕНЧМАРКІНГ

                                                                           БЕНЧМАРКІНГ як інструмент підвищення конкурентоспроможності зак...